Seringkali ibu – ibu pening bila bayi sering sakit.. Lagi – lagi yang hantar anda di Taska dan pusat asuhan kanak – kanak lagilah sering berjangkit..

Adakah ibu – ibu sering alami masalah bayi anda seperti ini:

=

Bayi anda sering demam panas

=

Bayi anda selalu dijangkiti kerana imunisasi yang rendah

=

Bayi sering kembung perut dan susah buang angin

=

Bayi anda sering demam panas

=

Bayi sering mengamuk dan tantrum

=

Bayi seringkali batuk dan selsema

=

Bayi anda sukar tidur lena

Bila bayi tak sihat mulalah ibu – ibu tak tentu arah.. Nak kemas rumah lagi.. Nak memasak lagi.. Itu belum lagi yang bekerja.. Nak kena minta cuti lagi.. Dah cuti lama kerja pulak bertimbun.. Dahlah anak sakit..Makin Stress pulak..huh!

Dah cuba macam – macam balm dan ubat pun masih tak serasi..

  Namun kini tidak lagi..khas untuk bayi anda yang comel memperkenalkan

NETURA BABY BALM

Bila bayi anda batuk dan selsema tidur pun tak lena.. Baru je lena tak sampai seminit dah sedar.. Mulalah meragam nak mintak dukung semua..

Puncanya bukan sebab apa.. Cuma tak selesa pada hidung sebab nak bernafas pun tak cukup..padanla tantrum..

Bayangkan! Bayi anda sihat tanpa batuk dan selsema! Tido pon lena..

Apa itu

Netura Baby Balm?

9

Selamat untuk bayi asma, epilepsi dan G6PD

9

Balm bayi semulajadi yang diperbuat dari minyak pati yang selamat untuk bayi

9

Selamat untuk bayi dan kanak-kanak dari 3 bulan ke atas

9

Bebas dari bahan kimia merbahaya

9

25g setiap satu

Bayi anda batuk dan selsema?

Kini tak lagi risau dengan Nocoll

Apa yang membezakan Netura Baby Balm dengan balm jenama lain?

Kebaikan Baby Balm Netura

REST

Bantu tidur lebih lena

NOCOLL

Mengurangkan batuk,
selsema dan melancarkan
saluran pernafasan

FOCALM

Menenangkan bayi &
bantu kurangkan tantrum

DEFENDER

Meningkatkan imunisasi dan mencegah jangkitan

CHILLAX

Menurunkan suhu badan ketika demam

BURPPP

Melegakan kembung perut, mudahkan sendawa dan buang angin

Apa yang ada dalam Baby Balm Netura ini?

NOCOLL

Garlic

  • Strengthens the immune system
  • Lowers the risk of cancer
  • Keeps heart health in check
  • Fights against worms in the intestine
  • Protects from Microbial infections
  • Cures common cold

Lavendar Tea Tree

  • Respiratory support, allergies, sinus congestion, sore throats, cough inflammation

Fir Needle

  • It’s a good choice to include in blends intended for bronchitis, colds and the flu

CHILLAX

Basil

  • Basil is versatile and tasty but also nutritious and high in vitamins K,A, and C, helping boost baby’s immune system and support healthy bone growth

Lemon

  • Health benefits of lemon include cure for scurvy, remedy for digestive issues, cure for diarrhea, is a remedy for oral diseases, strengthens the immune system, fights against cold and cures and prevents cholera

Lavender

  • Can be used to help encourage sleep, calm anxiety, and even relieve symptoms of colic

FOCALM

Lavendar

  • Can be used to help encourage sleep, calm anxiety, and even relieve symptoms of colic

Bergamot

  • Give calming aroma

BURPPP

Ginger

  • Cures digestive problems
  • Minimizes motion sickness and nauses
  • Treats stomach ache
  • Cures several respiratory problems
  • Heals gastric ulcers
  • Cures cough and cold
  • Treats whooping cough
  • Treats bronchitis
  • Safeguards liver

Spearmint

  • Help alleviate symptoms of nousea, indigestion, gas, headache, toothache, cramps, and sore throat. It is also applied topically, to the skin, to help reduce swelling due to nerve or muscle pain

DEFENDER

Lemon

  • Health benefits of lemon include cure for scurvy, remedy for digestive issues, cure for diarrhea, is a remedy for oral diseases, strengthens the immune system, fights against cold and cures and prevents cholera

Orange

  • Counter indigestion
  • Reduce constipation
  • Strong bones
  • Lower chances of cough and cold
  • Relief from whooping cough
  • Remedy for mumps
  • Reduction in diarrhea

Palmarosa

  • It is noted as a good agent for balancing sebum production on the skin, thereby reducing acne breakouts. Its uses also include “relieving stress, anxiety, and nervous exhaustion, and alleviating arthritis and rheumatism when massaged onto the affected areas

REST

Ylang Ylang

  • Natural energizer
  • Enhances mood
  • Improves skin health
  • Improves quality of hair
  • Boosts digestion

Lavender

  • Can be used to help encourage sleep, calm anxiety, and even relieve symptoms of colic

Bayi anda sering merengek?

Sapu je Focalm

Cara Penggunaan Baby Balm Netura

Buka penutup, putar keluar

Sapukan pada dada, belakang dan tapak kaki

Gunakan setiap kali selepas mandi & sebelum tidur atau bila perlu

Testimoni Pengguna Baby Balm Netura

Penafian: Hasil / keputusan adalah berbeza mengikut individu.

Penafian: Hasil / keputusan adalah berbeza mengikut individu.

Penafian: Hasil / keputusan adalah berbeza mengikut individu.

Penafian: Hasil / keputusan adalah berbeza mengikut individu.

Penafian: Hasil / keputusan adalah berbeza mengikut individu.

Penafian: Hasil / keputusan adalah berbeza mengikut individu.

Kesian anak-anak kerap batuk berkahak, demam, sakit perut & selsema..
Sudah ramai yang berpuas hati, anda bila lagi?
Pastikan simpan satu untuk kegunaan di kala kecemasan..

Berapa harga 1 stik Netura Baby Balm ni?

Dengan teknologi hebat dari produk bayi #No1 Malaysia ni..
Dah tak perlu nak risau bila bayi anda tiba- tiba demam panas atau selsema
dan batuk malam –malam..

Tak perlu start enjin semata – mata nak beratur 4 -5 jam di Klinik..
Paling – paling 70 -100 ringgit dah terbang utuk kos consultation je belum
masuk ubat lagi..

Hanya putar dan calit –calit je..

 

Bukan 100

Bukan 80

Hanya RM 43 sahaja untuk kesihatan anak sendiri!

Harga sangat berbaloi..tangan pun xmelekit bila guna..anak pun
tersenyum manja..

Kenapa perlu beli dari kami?

\

KAMI JUGA PENGGUNA

Kami memahami keperluan anda kerana kami juga pengguna seperti anda

\

HARGA JIMAT

Harga yang sangat rendah berbanding manfaat yang ditawarkan

\

PRODUK BERKUALITI

Netura Baby Balm menggunakan bahan semulajadi terpilih khas untuk bayi anda

Bayi anda kembung perut?

Burppp kan ada!

Hubungi Kami

Follow Us